۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۷۴۵۲۲۵
دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان:

توجه به راهکارهای گسترش معروفات و کاهش منکرات در جامعه ضروری است 

توجه به راهکارهای گسترش معروفات و کاهش منکرات در جامعه ضروری است 
حجت الاسلام مهدوی نیا با تاکید بر ضرورت گسترش معروفات برای مقابله با رواج منکرات در جامعه گفت: در این راستا باید به راهکارهای گسترش معروفات توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا در جمع دبیران شوراهای امر به معروف ادارات استان لرستان با اشاره به محورهای مختلف امربه معروف و نهی ازمنکر گفت: وظیفه مسوولان در این زمینه سنگین تر است.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان لرستان با بیان اینکه مردم باید از مسوولان کار خوب را مطالبه کنند، افزود: مسئولان باید زمینه ساز گسترش معروفات در جامعه باشند و وسایل گسترش منکرات را در دسترس مردم دور کنند.

وی با بیان اینکه دشمن هیچ زمانی از ما قوی تر نیست، اظهارکرد: در هر عرصه ای مگر ما ضعیف عمل کنیم که دشمن قوی نشان داده شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا ادامه داد: اگر ادارات ما به یک آسیب و منکری دچار شوند، همان آسیب و منکر را در جامعه مشاهده می کنیم.

وی دستگاه های حاکمیتی را جریان ساز و الگوی جامعه خواند و گفت: اولین گام ما باید اصلاح دستگاه های حاکمیتی باشد و اصلاح ما با نگاه دلسوزانه انجام شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا بیان کرد: گسترش معروفات به دنبال آن کاهش منکرات است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه برنامه های ابلاغی به عنوان پیشنهاد برای شوراهای امربه معروف فرستاده می شود، تاکید کرد: نباید به اجرای این برنامه ها اکتفا کرد بلکه باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

حجت الاسلام مهدوی نیا گفت: به راهکارهای گسترش معروفات و مقابله با منکرات توجه شود.

وی تصریح کرد: ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان نیازمند ایده های تخصصی و نوآوری در دستگاه های حاکمیتی در حوزه امربه معروف و نهی از منکر است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات